Wczytuję dane...
Model: 30706873
Kod producenta: Izabela Gołaszewska
Realizacja zamówienia: 24 godzin
EAN: 5903699821084
Wysyłka od: 13.99 PLN
Producent: edgard pap

Gra edukacyjna „Alfabet. Smart Bingo” (3–7 lat) Kapitana Nauki to ekscytująca gra z kołem losującym, która wprowadza przedszkolaki w świat liter. Dzięki aktywnej formie nauki dzieci uczą się rozpoznawać litery, odróżniać ich kształt od innych znaków oraz łączyć je z odpowiadającym im dźwiękiem i znaczeniem wyrazu rozpoczynającego się daną literą. Rozwijają przy tym percepcję wzrokową i słuchową oraz spostrzegawczość. To doskonały trening przygotowujący dzieci do nauki czytania.

Rozwijanie słownictwa i wyobraźni językowej

Smart Bingo to wspaniałe gry dla całej rodziny oraz świetna okazja do nauki m.in. kolorów i liter. Dzięki nim dzieci rozwiną percepcje wzrokową, spostrzegawczość i koncentrację uwagi. Gry mogą stanowić również ciekawą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli podczas codziennych zajęć w przedszkolu.

Magdalena Tokarczyk – nauczycielka wychowania przedszkolnego, autorka bloga Przedszkolankowo.pl, a prywatnie mama trzech chłopców.

B jak but, u jak ul, z jak zegar! Gra edukacyjna „Alfabet. Smart Bingo” (3–7 lat) to żywiołowa rozrywka, podczas której przedszkolaki poznają i zapamiętują litery oraz wyrazy rozpoczynające się konkretną literą i ich znaczenia. Gra Kapitana Nauki opiera się na zasadach dobrze znanej gry bingo – trzeba znaleźć i zaznaczyć na swojej planszy litery lub obrazki wylosowane na kole losującym. Wygrywa ten, kto pierwszy zapełni cztery sąsiadujące pola na planszy (w pionie, poziomie lub po skosie). Wersja trudniejsza rozwija również umiejętność myślenia strategicznego, można bowiem zaznaczyć tylko jedno pole z literą lub rysunkiem z dwóch pasujących elementów.

„Alfabet. Smart Bingo” to świetna gra rodzinna, która zapewni wszystkim uczestnikom dobrą zabawę. O fantastyczną oprawę graficzną zadbał Krzysztof Stręcioch. Jego kolorowe i niepowtarzalne rysunki ułatwią przedszkolakom zapamiętanie liter polskiego alfabetu.

Plansze, żetony i koło losujące zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

Rozwój

nauka czytania, spostrzegawczość, koncentracja, koordynacja oko-ręka

Autorzy

Izabela Gołaszewska – redaktorka, entuzjastka mądrych zabawek i ilustracji dla dzieci.

Krzysztof Stręcioch – zajmuje się tworzeniem ilustracji oraz projektowaniem graficznym. Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Jego artystyczny dorobek stale się powiększa. Najbardziej dumny jest z ilustracji do książek dla dzieci. Wolny czas spędza aktywnie, co motywuje i inspiruje go do podejmowania kolejnych twórczych wyzwań.

W serii również

  • Gra edukacyjna. Litera do litery
  • Gra edukacyjna. Sylaba do sylaby
  • Układanka literowa. Czytam i układam słowa
  • Układanka sylabowa. Czytam i układam sylaby
  • Gra edukacyjna. Alfabet na 3 sposoby


Wiek: 3-7
Autor: Izabela Gołaszewska
Data premiery: 2021-03-08
Strony:
Rodzaj: Zabawki
Okładka:
Format: 217x222x50