Wczytuję dane...
Model: 30670588
Kod producenta: Dorota Błaszczyk,Julita Machowska
Realizacja zamówienia: 24 godzin
EAN: 9788302157172
Wysyłka od: 13.99 PLN
Producent: wsip podrĘczniki

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Autor: Dorota Błaszczyk,Julita Machowska
Data premiery: 2022-02-25
Strony: 240
Rodzaj: Książki
Okładka: Miękka
Format: 241x170x9