Wczytuję dane...
Model: 30670570
Kod producenta: Halina Szulce,Magdalena Florek,Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Realizacja zamówienia: 24 godzin
EAN: 9788302136085
Wysyłka od: 13.99 PLN
Producent: wsip podrĘczniki

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
Autorzy podręcznika wsparli wiedzę licznymi przykładami i ćwiczeniami, aby nauczyć kandydatów do zawodu stosowania teorii w praktyce.
Autor: Halina Szulce,Magdalena Florek,Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Data premiery: 2022-04-11
Strony: 264
Rodzaj: Książki
Okładka: Miękka
Format: 242x170x10